Kreatywność na stanowiskach niekreatywnych w agencji reklamowejKreatywność na stanowiskach niekreatywnych w agencji reklamowejKreatywność na stanowiskach niekreatywnych w agencji reklamowejKreatywność na stanowiskach niekreatywnych w agencji reklamowej
Przeszkody do pokonania pojawiają się wszędzie (fot. Pixabay)

Kreatywność na stanowiskach niekreatywnych w agencji reklamowej

Kreatywność na stanowiskach niekreatywnych w agencji reklamowej
Ewa Zakrzewska

Ewa Zakrzewska

-

recruiter, Walk

Ewa Zakrzewska

Ewa Zakrzewska

recruiter
Walk

Specjalistka ds. rekrutacji i HR w branży IT oraz w marketingu. Współpracowała m.in. z Mobica Group, InterviewMe oraz Platige Image. Po pracy wspiera swoich klientów jako coach kariery. Lubi pisać, czytać oraz podziwiać dzieła kultury.

Ostatnio dużo słyszymy o kreatywności. Powstają szkoły kreatywnego pisania oraz metody rozwijania tej kompetencji w biznesie, np. design thinking. Co więcej, sukcesy znanych twórców zaczęły być łączone z kreatywnością. Przykładem może być Thomas Edison, który opatentował 1093 wynalazki oraz odkrył setki sposobów na to, aby żarówka nie działała i jeden, żeby zaświeciła. Czy to jedyne trafne skojarzenie?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się