Twórczość – innowacja – konkurencyjność w biznesie. W Polsce to wciąż nie tak oczywisteTwórczość – innowacja – konkurencyjność w biznesie. W Polsce to wciąż nie tak oczywisteTwórczość – innowacja – konkurencyjność w biznesie. W Polsce to wciąż nie tak oczywiste
Dołożyć brakujący element - i zaakceptować ryzyko (fot. freshidea/Fotolia)

Twórczość – innowacja – konkurencyjność w biznesie. W Polsce to wciąż nie tak oczywiste

Twórczość – innowacja – konkurencyjność w biznesie. W Polsce to wciąż nie tak oczywiste
Łukasz Majewski

Łukasz Majewski

-

specjalista ds. public relations, Comarch

Łukasz Majewski

Łukasz Majewski

specjalista ds. public relations
Comarch

Wykładowca i opiekun kierunku Nowy PR w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie.

Biznes i twórcze myślenie to nadal dla wielu połączenie niemożliwe. Twórczość to coś dla artystów – głosi obiegowa opinia. I m.in. dlatego zajmujemy niechlubne miejsce w końcówce krajów UE pod względem innowacyjności.

Pojęcie twórczości już od dawna wyszło poza krąg sztuki. Stosuje się je coraz szerzej, w wielu sferach życia człowieka – także w biznesie. Mimo to można jeszcze napotkać menedżerów, którzy sądzą, że firma to nie miejsce do wykorzystywania twórczych technik. Rynek rządzi się bowiem twardymi zasadami ekonomicznymi, które z kreatywnością mają niewiele wspólnego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się