Czy istnieją reguły, których stosowanie w projekcie ma wpływ na postrzeganie produktu przez konsumenta? Tak – neuroobrazowanie wskazało potencjał przewidywania naszych wyborów na podstawie reakcji mózgu na określone bodźce. Aby je wywołać, należy stosować potwierdzone badaniami, określone zasady projektowe.Wykorzystywanie takich badań i neuroobrazowania w badaniach konsumenckich jest coraz częstsze, choć niekwestionowanym liderem metod pomiaru konsumenckich zachowań pozostają kwestionariusze. Jednak takie metody jak funkcjonalny rezonans magnetyczny mózgu pozwalają przewidywać decyzje konsumenckie z dużo wyższą dokładnością. Umożliwiają też skupienie się na specyficznych cechach badanych produktów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.