Strategie sprzedaży w e-commerce. Ustal je, zanim zaczniesz działaćStrategie sprzedaży w e-commerce. Ustal je, zanim zaczniesz działaćStrategie sprzedaży w e-commerce. Ustal je, zanim zaczniesz działaćStrategie sprzedaży w e-commerce. Ustal je, zanim zaczniesz działać
Najpierw zdefiniuj swój e-sklep (fot. hakinmhan/AdobeStock)

Strategie sprzedaży w e-commerce. Ustal je, zanim zaczniesz działać

Strategie sprzedaży w e-commerce. Ustal je, zanim zaczniesz działać
Judyta Sośnicka

Judyta Sośnicka

-

new business manager, Grupa iCEA

Judyta Sośnicka

Judyta Sośnicka

new business manager
Grupa iCEA

Zajmuje się analityką stron internetowych i pomaga klientom w doborze odpowiedniej strategii dla ich biznesu. W marketingu internetowym pracuje od 2012 r. Pierwsze kroki stawiała w promowaniu kilku poznańskich start-upów. Prywatnie kinomanka i miłośniczka tańców latynoamerykańskich.

Według badań PwC przed pojawieniem się wirusa Covid-19 wartość polskiego rynku e-commerce była na poziomie około 70 mld zł. Szacuje się, że do 2026 roku ten sektor może wzrosnąć do 162 mld zł brutto. Polacy chętnie kupowali przez internet jeszcze przed wybuchem pandemii. Niewątpliwie jednak długa izolacja spowodowana lockdownami wymusiła na konsumentach zmianę przyzwyczajeń zakupowych i przyspieszyła rozwój handlu w sieci, co zwiększyło jego konkurencyjność.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja