Psychologia poznawcza w marketingu – heurystykiPsychologia poznawcza w marketingu – heurystykiPsychologia poznawcza w marketingu – heurystykiPsychologia poznawcza w marketingu – heurystyki
Warto znać heurystyki – uproszczone zasady wnioskowania (źr. Kreatik)

Psychologia poznawcza w marketingu – heurystyki

Psychologia poznawcza w marketingu – heurystyki
AdvertisementAdvertisement
Magdalena Węcłaś

Magdalena Węcłaś

-

social media specialist, Kreatik

Magdalena Węcłaś

Magdalena Węcłaś

social media specialist
Kreatik

Z wykształcenia psycholog i dziennikarka. Od dwóch lat pracuje w poznańskiej agencji marketingowej Kreatik, gdzie może rozwijać swoje zainteresowania związane z psychologią poznawczo-behawioralną i komunikacją marek. Zajmuje się tworzeniem treści oraz planowaniem i realizacją strategii marketingowych dla klientów z branży FMCG.

Dlaczego od lat kupujemy ten sam płyn do mycia naczyń? Co zdecydowało, że wybraliśmy czekoladę marki X? Wielu twierdzi, że na co dzień postępuje w sposób racjonalny i działania reklamowe nie mają na nich żadnego wpływu. Nic bardziej mylnego. Często kierujemy się emocjami i uproszczeniami. Nadal nie wierzysz? Przeczytaj o przykładach błędów poznawczych i odpowiedz sobie na pytanie, czy nie zdarza ci się postępować w ten sposób.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się