Czy reklama produktów na Facebooku i Twitterze ma sens, skoro promocje cenowe w sklepach przynoszą o 50 proc. więcej zysków? Na to pytanie – zadawane, według przecieków, w dziale marketingu Unilevera – powinny odpowiedzieć sobie wszystkie firmy z branży FMCG.Agencje reklamowe, domy mediowe i działy marketingu na całym świecie z uwagą śledzą wiadomości płynące z gmachu Unilever House w Londynie. Koncern wydaje na marketing aż 6,5 mld euro rocznie. To ponad trzy razy więcej, niż wynosiła w ubiegłym roku wartość całego polskiego rynku reklamowego (było to 1,9 mld euro).
Do takich wiadomości należą doniesienia brytyjskiego „Marketing Magazine”, według których zespoły marketingowe Unilevera zakwestionowały ostatnio sens lokowania budżetów niektórych marek koncernu w mediach społecznościowych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.