Wartość dla klienta: czym jest? Jak ją rozumieć? - Marketing przy Kawie
Czym jest wartość dla klienta? Czy to nic już dziś nie znaczy?Czym jest wartość dla klienta? Czy to nic już dziś nie znaczy?Czym jest wartość dla klienta? Czy to nic już dziś nie znaczy?Czym jest wartość dla klienta? Czy to nic już dziś nie znaczy?
Kawa na plaży ma swoją cenę – inną niż w sklepie nieopodal (fot. Pixabay)

Czym jest wartość dla klienta? Czy to nic już dziś nie znaczy?

Czym jest wartość dla klienta? Czy to nic już dziś nie znaczy?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

To, co spotyka pieniądze w czasie inflacji, przytrafiło się też „wartości dla klienta”. Stała się ona jednym z najbardziej zdewaluowanych i rozmytych terminów, używanym najczęściej jako synonim niskiej ceny. W rzeczywistości jest jedną z podstaw współczesnego marketingu.

Cena Big Maca jest punktem odniesienia wskaźnika pomiaru parytetu siły nabywczej walut. To oczywiście tzw. Big Mac Index tygodnika „The Economist”. Najnowsze notowanie pokazuje, że średnia cena Big Maca w Polsce wynosi 17,75 zł, co oznacza, że przez ostatni rok wzrosła aż o 26 proc.

Nie tylko w Polsce. Pod koniec lutego McDonald’s podniósł ceny w Wielkiej Brytanii, a mimo to sprzedaż wzrosła.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja