SMS marketing w komunikacji omnichannel - Marketing przy Kawie
SMS marketing w komunikacji omni- i cross-channelSMS marketing w komunikacji omni- i cross-channelSMS marketing w komunikacji omni- i cross-channelSMS marketing w komunikacji omni- i cross-channel
Komunikację SMS-ową najlepiej połączyć z działaniami w innych kanałach kontaktu (fot. Pixabay)

SMS marketing w komunikacji omni- i cross-channel

SMS marketing w komunikacji omni- i cross-channel
Maria Czekańska

Maria Czekańska

-

marketing specialist, FreshMail

Maria Czekańska

Maria Czekańska

marketing specialist
FreshMail

Zakochana w marketingu, zajmuje się marketingiem treści, social media marketingiem i działaniami koncepcyjnymi oraz strategicznymi. Po godzinach poetka, amatorka robienia kolaży. Jej największe miłości to książka, kawa i jej królik Bunny.

W zależności od wybranej strategii komunikacyjnej SMS marketing będzie wymagał nieco innych praktyk. Zobacz, jak skorzystać z krótkich wiadomości tekstowych, aby osiągnąć wymarzone efekty.

Czasy, kiedy marka korzystała z tylko jednego medium, np. z ogłoszenia w gazecie bądź reklam w telewizji, minęły. Dziś marketerzy muszą brać pod uwagę nawet dziesiątki różnych kanałów komunikacji, aby zbudować dobrą strategię, a następnie zrealizować według niej działania. Dlatego mówi się o omnichannel, multichannel i cross-channel marketingu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja