Hosting – co na jego temat powinien wiedzieć praktyk marketingu internetowego?Hosting – co na jego temat powinien wiedzieć praktyk marketingu internetowego?Hosting – co na jego temat powinien wiedzieć praktyk marketingu internetowego?Hosting – co na jego temat powinien wiedzieć praktyk marketingu internetowego?
Nadchodzi Black Friday. Serwery przygotowane? (fot. Pixabay)

Hosting – co na jego temat powinien wiedzieć praktyk marketingu internetowego?

Hosting – co na jego temat powinien wiedzieć praktyk marketingu internetowego?
Mateusz Mazurek

Mateusz Mazurek

Jak Wybrać Hosting

Przedsiębiorca, twórca projektów internetowych. Klient wielu firm hostingowych od kilkunastu lat. Obecnie na stronie Jak Wybrać Hosting testuje usługi serwerowe i pomaga dobrać odpowiednio szybki, wydajny, bezpieczny i niezawodny hosting do różnych rodzajów działalności internetowej.

Strategia działań, jakość treści, umiejętność korzystania z danych – wszystko to ma oczywisty wpływ na sukces w marketingu internetowym. A hosting? Czy to w ogóle temat dla kogoś, kto zajmuje się marketingiem? Jak najbardziej tak. Wybór serwera może w niemałym stopniu decydować o skuteczności kampanii.

Wybór hostingu to dość podstawowa, a przy tym istotna decyzja – także w kontekście działań marketingowych. Serwer ma wpływ na szybkość działania strony oraz na bezpieczeństwo przechowywanych danych. W związku z tym hosting może mieć bezpośredni lub pośredni wpływ na działania podejmowane w ramach kampanii marketingowych online. Na przykład w zakresie szeroko pojętego SEO, content marketingu czy płatnych kampanii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się