Strategia działań, jakość treści, umiejętność korzystania z danych – wszystko to ma oczywisty wpływ na sukces w marketingu internetowym. A hosting? Czy to w ogóle temat dla kogoś, kto zajmuje się marketingiem? Jak najbardziej tak. Wybór serwera może w niemałym stopniu decydować o skuteczności kampanii.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wybór hostingu to dość podstawowa, a przy tym istotna decyzja – także w kontekście działań marketingowych. Serwer ma wpływ na szybkość działania strony oraz na bezpieczeństwo przechowywanych danych. W związku z tym hosting może mieć bezpośredni lub pośredni wpływ na działania podejmowane w ramach kampanii marketingowych online. Na przykład w zakresie szeroko pojętego SEO, content marketingu czy płatnych kampanii.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |