Inteligentne okulary Facebooka: psychologia ważniejsza od technologiiInteligentne okulary Facebooka: psychologia ważniejsza od technologiiInteligentne okulary Facebooka: psychologia ważniejsza od technologiiInteligentne okulary Facebooka: psychologia ważniejsza od technologii
Wyglądają po prostu jak markowe okulary. I dlatego może im się udać (Ray-Ban Stories)

Inteligentne okulary Facebooka: psychologia ważniejsza od technologii

Inteligentne okulary Facebooka: psychologia ważniejsza od technologii
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Historia inteligentnych okularów to przede wszystkim zmagania z psychologicznymi mechanizmami podejmowania decyzji przez konsumentów. Najnowsza odsłona, czyli okulary Facebooka stworzone we współpracy z marką Ray-Ban, to próba wyciągnięcia wniosków z porażek Google’a i Snapchata.

Kampania promocyjna okularów rozpoczęła się w lipcu od ujawnienia przez szefa Facebooka, że firma pracuje nad takim produktem. Na początku września Mark Zuckerberg i Andrew Bosworth, szef ds. wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości w firmie zaczęli zamieszczać w sieci materiały wideo będące zapowiedziami nowego produktu.

Nagrywane z pierwszoosobowej perspektywy, pokazywały aktywność sportową: Zuckerberg jeździł na nartach wodnych, a Bosworth łowił ryby i grał w golfa.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się