Historia inteligentnych okularów to przede wszystkim zmagania z psychologicznymi mechanizmami podejmowania decyzji przez konsumentów. Najnowsza odsłona, czyli okulary Facebooka stworzone we współpracy z marką Ray-Ban, to próba wyciągnięcia wniosków z porażek Google’a i Snapchata.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kampania promocyjna okularów rozpoczęła się w lipcu od ujawnienia przez szefa Facebooka, że firma pracuje nad takim produktem. Na początku września Mark Zuckerberg i Andrew Bosworth, szef ds. wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości w firmie zaczęli zamieszczać w sieci materiały wideo będące zapowiedziami nowego produktu.
Nagrywane z pierwszoosobowej perspektywy, pokazywały aktywność sportową: Zuckerberg jeździł na nartach wodnych, a Bosworth łowił ryby i grał w golfa.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.