Inclusive marketing – o trendzie, który powinien być standardemInclusive marketing – o trendzie, który powinien być standardemInclusive marketing – o trendzie, który powinien być standardemInclusive marketing – o trendzie, który powinien być standardem
Firma inkluzywna autentycznie czy tylko na pokaz? (kadr ze spotu „Diversish”)

Inclusive marketing – o trendzie, który powinien być standardem

Inclusive marketing – o trendzie, który powinien być standardem
Bartłomiej Pałacki

Bartłomiej Pałacki

-

content copywriter, Schulz Brand Friendly

Bartłomiej Pałacki

Bartłomiej Pałacki

content copywriter
Schulz Brand Friendly

Doświadczenie zdobywał w krakowskich agencjach i studiu animacji, pracując dla firm z branży FMCG, IT, AGD i wielu innych. Tworząc content na potrzeby wielu kanałów, kieruje się emocjami, które komunikat ma wywołać u odbiorcy. Uważa, że to, co sprzedaje się najskuteczniej, to storytelling.

Przygotowując opis grupy docelowej, staramy się zidentyfikować jej typowych przedstawicieli. Za przymiotami „młodzi, wykształceni, z dużych miast” kryją się konkretne wyobrażenia, które przekładane są następnie na kreację. Czy mówią one jednak całą prawdę o tym, kim są nasi klienci?

Na początek wyobraźmy sobie klasyczny spot – przykładowo dla marki płatków śniadaniowych. Mama w kuchni przygotowuje posiłek w piękny, słoneczny dzień. Przy stole dziewczynka rozmawia z tatą. Dialog jest uroczy, zabawny i wywołuje uśmiech na twarzy. Na sam koniec widzimy planszę z produktem i głównym hasłem kampanii.

Przyjemny spot, jakich wiele.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się