World Federation of Advertisers prezentuje trendy na 2020 rok dla marek. W prognozie organizacja zwraca szczególną uwagę na kwestie związane z prywatnością, duopol w środowisku internetowym oraz zagadnienia dotyczące ekologii i różnorodności.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Ale na tym nie koniec. Wśród 11 trendów na 2020 rok, które sformułowała globalna organizacja reklamodawców, są też m.in. planowane obostrzenia w reklamie żywności i alkoholu, ujednolicanie celów firm czy potrzeba poszukiwania równowagi między krótko- i długoterminowością w podejściu do rozliczania działań.
1. Zacznij dostrzegać temat zmian klimatu
W 2019 roku Extinction Rebellion – międzynarodowy ruch społeczno-polityczny protestujący przeciwko bierności polityków wobec zmian klimatu – dotarł do Cannes.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.