Słyszeliście kiedyś o podatku, który prawnie nie istnieje, ale wszyscy prędzej czy później uświadamiają sobie jego obecność? Pewnie nie każdy wie, co to jest pink tax (różowy podatek), ale po porównaniu cen kobiecych i męskich artykułów typu golarki czy jeansy większość stwierdzi – kobiece są droższe.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Pink tax to prawdziwy konsumencki fenomen. Jest to bowiem wyższa cena narzucona na taki sam produkt, tylko skierowany do konkretnego odbiorcy. Mowa tutaj oczywiście o kobietach.
Wiele analiz rynkowych, w tym słynne badanie „From Cradle to Cane: The Cost of Being a Female Consumer. A Study of Gender Pricing in New York” pokazuje prostą i nieubłaganą prawdę – kobiety w porównaniu do mężczyzn płacą każdego roku nawet kilkanaście procent więcej za te same produkty i usługi.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.