AI i machine learning na wagę klientaAI i machine learning na wagę klientaAI i machine learning na wagę klientaAI i machine learning na wagę klienta
Czy będziemy znów osiągać takie efekty dzięki programom lojalnościowym? (fot. Pixabay)

AI i machine learning na wagę klienta

AI i machine learning na wagę klienta
Filip Zajdel

Filip Zajdel

-

head of customer success, Sparta Loyalty

Filip Zajdel

Filip Zajdel

head of customer success
Sparta Loyalty

Od 2008 r. zajmuje się programami lojalnościowymi i projektami CRM. Pracował w firmach konsultingowych i IT, w których odpowiedzialny był za doradztwo koncepcyjne w zakresie lojalności klientów oraz za zespoły specjalistów zajmujących się budową i realizacją programów lojalnościowych dla wielu branż (paliwowej, odzieżowej, FMCG, dermo oraz B2B). Od 2014 r. w Spartavity zajmuje się strategią i sprzedażą platformy Sparta Loyalty. Brał udział w projektach wdrożeniowych systemów lojalnościowych oraz kart podarunkowych dla takich firm, jak The Body Shop, Briju, Gatta, New Balance, Kazar, iDream, Taranko.

Firmy tracą od 10 do 30% najłatwiejszych do skonwertowania klientów, pozwalając kupującym opuścić sklep lub zrezygnować z usług. W ich zatrzymaniu pomagają programy lojalnościowe. Najgorętszym trendem w branży loyalty w kontekście zmniejszenia liczby odchodzących klientów jest dziś wykorzystanie analityki danych wspartej sztuczną inteligencją. Czego konkretny klient potrzebuje w danym momencie? Czego będzie oczekiwał w najbliższej przyszłości w zależności od pogody, miejsca zamieszkania i stylu życia? Ten temat przewijał się m.in. podczas Smart Retail Tech Expo w Londynie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja