Firmy tracą od 10 do 30% najłatwiejszych do skonwertowania klientów, pozwalając kupującym opuścić sklep lub zrezygnować z usług. W ich zatrzymaniu pomagają programy lojalnościowe. Najgorętszym trendem w branży loyalty w kontekście zmniejszenia liczby odchodzących klientów jest dziś wykorzystanie analityki danych wspartej sztuczną inteligencją. Czego konkretny klient potrzebuje w danym momencie? Czego będzie oczekiwał w najbliższej przyszłości w zależności od pogody, miejsca zamieszkania i stylu życia? Ten temat przewijał się m.in. podczas Smart Retail Tech Expo w Londynie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.