AI i machine learning na wagę klientaAI i machine learning na wagę klientaAI i machine learning na wagę klientaAI i machine learning na wagę klienta
Czy będziemy znów osiągać takie efekty dzięki programom lojalnościowym? (fot. Pixabay)

AI i machine learning na wagę klienta

AI i machine learning na wagę klienta
Filip Zajdel

Filip Zajdel

-

business development manager, członek zarządu, współzałożyciel, Spartavity (Sparta Loyalty Platform)

Filip Zajdel

Filip Zajdel

business development manager, członek zarządu, współzałożyciel
Spartavity (Sparta Loyalty Platform)

Zdobywał doświadczenie, pracując jako product manager i consulting director w dużych firmach informatycznych. Ukończył studia na AGH i Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Reprezentuje i realizuje na co dzień holistyczne podejście do wdrażania programów lojalnościowych.

Firmy tracą od 10 do 30% najłatwiejszych do skonwertowania klientów, pozwalając kupującym opuścić sklep lub zrezygnować z usług. W ich zatrzymaniu pomagają programy lojalnościowe. Najgorętszym trendem w branży loyalty w kontekście zmniejszenia liczby odchodzących klientów jest dziś wykorzystanie analityki danych wspartej sztuczną inteligencją. Czego konkretny klient potrzebuje w danym momencie? Czego będzie oczekiwał w najbliższej przyszłości w zależności od pogody, miejsca zamieszkania i stylu życia? Ten temat przewijał się m.in. podczas Smart Retail Tech Expo w Londynie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja