Wykorzystanie marketing automation i CDP – przykłady z branży beautyWykorzystanie marketing automation i CDP – przykłady z branży beautyWykorzystanie marketing automation i CDP – przykłady z branży beautyWykorzystanie marketing automation i CDP – przykłady z branży beauty
Spersonalizowane oferty pozwolą lepiej konkurować online (fot. Pixabay)

Wykorzystanie marketing automation i CDP – przykłady z branży beauty

Wykorzystanie marketing automation i CDP – przykłady z branży beauty
Tomasz Stempski

Tomasz Stempski

-

research & business analyst, SalesManago

Tomasz Stempski

Tomasz Stempski

research & business analyst
SalesManago

Rynek beauty jest niezmiennie jednym z najprężniej rozwijających się rynków nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Obfitość marek i produktów oraz szybki wzrost tego segmentu sprawia jednak także, że jest to jeden z rynków najbardziej konkurencyjnych. Gdy do gry weszła sprzedaż produktów beauty online, z pomocą sprzedawcom przyszła automatyzacja marketingu i platformy do zarządzania danymi klientów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się