Converse w roli prawodawcy
  • 0
  • 2
5.10.2011

Converse w roli prawodawcy

Prawo do oryginalności, wolności, indywidualizmu, wyrażania siebie… – proklamuje je marka Converse w kampanii outdoorowej pod hasłem „The right to…” (Prawo do…). W ten sposób brand podkreśla swój charakter oraz wartości, z którymi się utożsamia, a jednocześnie promuje buty z kolekcji jesienno-zimowej. Kampania outdoorowa ruszyła 1 października i potrwa do końca tego miesiąca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 października 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.10.2011

Kondycja finansowa firm branży artykułów promocyjnych

Na przełomie ostatnich miesięcy Polska Izba Artykułów Promocyjnych przeprowadziła badanie, którego celem była ocena kondycji finansowej firm branży artykułów promocyjnych. Ponad połowa dostawców i agencji reklamowych dobrze oceniła swoją kondycję finansową. Jednocześnie jednak tylko 30% klientów końcowych i niespełna 1% agencji płaci zaliczkę za zamówiony towar. Jak wynika z badania, firmy mają ponad 2 mln przeterminowanych płatności.

4 października 2011