Jeremy Sochan w kampanii 4Move - Marketing przy Kawie
Jeremy Sochan w kampanii 4Move „Now it's your move"
  • 1
  • 2
19.04.2024

Jeremy Sochan w kampanii 4Move „Now it’s your move”

Polak z NBA Jeremy Sochan wystąpił w kolejnej kampanii marki napojów 4Move, pod hasłem „Now it’s your move”. Ma inspirować innych do podejmowania wyzwań, przełamywania ograniczeń i tworzenia własnych, osobistych i wyjątkowych historii.

– Jesteśmy dumni z faktu, że Jeremy Sochan zaufał marce 4Move, która łączy wszystkich pasjonatów sportu sięgających wyłącznie po sprawdzone produkty. W kampanii z przyjemnością oglądamy Jeremiego na boisku, dlatego mocno trzymamy kciuki za jego szybki powrót do zdrowia. Z wielkimi nadziejami czekamy na występy naszego ambasadora w narodowych barwach – zaznacza Wiesław Włodarski, właściciel FoodCare.

Sochan ma za sobą drugi sezon w najlepszej koszykarskiej lidze świata. Obecnie 20-latek powraca do zdrowia po urazie. Jego kolejnym celem jest gra w turnieju kwalifikacyjnym do Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Do momentu odniesienia urazu zawodnik pojawił się na parkiecie we wszystkich meczach San Antonio Spurs. Drugi rok z rzędu wziął też udział w starciu najlepszych młodych zawodników ligi podczas weekendu gwiazd NBA.

Wizerunek koszykarza znalazł się na wszystkich napojach 4Move dostępnych w polskich i zagranicznych sklepach. Kampania realizowana jest poprzez kreacje DOOH i OOH, reklamę telewizyjną oraz działania w mediach społecznościowych.

Zaangażowanie Sochana wpisuje się w wieloletnią strategię współpracy marki z gwiazdami współczesnego sportu. Do tej pory produkty firmy FoodCare promowali m.in.:

  • Mike Tyson,
  • Jose Mourinho,
  • Adam Nawałka,
  • Jerzy Dudek,
  • Robert Kubica,
  • Łukasz Podolski.

FoodCare był też sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz Borussii Dortmund. Twarzą 4Move był również inny polski koszykarz NBA, Marcin Gortat.

Kampania obecna jest w telewizji, digitalu oraz OOH. Agencja Ancymony odpowiada za przygotowanie bilboardu sponsorskiego, scenariusz i opracowanie spotu 15-sekundowego, koncepcję sesji fotograficznej pod nośniki OOH, POS, materiały do digitalu, a także koncepcję, realizację i montaż Tik Toków oraz reelsów na Instagram. Po stronie agencji za przygotowanie kampanii odpowiedzialni byli: Joanna Jastrzębska (nadzór produkcji i project management), Roksana Wantulok (art directorka, operatorka, montażystka i mistrzyni Tik Toka), Emilia Czerwiec (nadzór liderski), Wojciech Papuziński (nadzór kreatywny), Bartłomiej Pałacki (wsparcie copywriterskie). Za media odpowiada Initiative Media, za sesję fotograficzną Borys Borecki, a za reżyserię – Jakub Leszko.  Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Pink Media.
  • 2
Jeremy Sochan wystąpił w kolejnej kampanii marki 4Move

Jeremy Sochan wystąpił w kolejnej kampanii marki 4Move

Jeremy Sochan wystąpił w kolejnej kampanii marki 4Move

18 kwietnia 2024