- 1
- 2
Atlas angażuje Kamila Stocha do budowy Kadry Mistrzów
W tym roku jednym z kluczowych budowlanych trendów jest termomodernizacja. Marka Atlas rozpoczyna szeroką kampanię dotyczącą prac elewacyjnych, skierowaną przede wszystkim do fachowców. Twarzą kampanii jest Kamil Stoch.
Polski skoczek od lat jest twarzą marki i jej ambasadorem. Tym razem jego zaangażowanie będzie większe, gdyż weźmie aktywny udział w działaniach związanych z akcją. W sieci już pojawił się pierwszy teaserowy film, w którym mistrz narciarski zatrudnia się, by wkrótce kompletować Kadrę Mistrzów.
Parasolem kampanii będzie koncepcja kreatywna Kadra Mistrzów, do której dołączyć mogą wszyscy: doświadczeni fachowcy, ci już pracujący lub dopiero planujący pracować z zastosowaniem produktów marki. Kampanii towarzyszy akcja cashbackowa: za zakup mistrzowskich produktów można uzyskać zwrot pieniędzy.
Częścią długofalowej kampanii będą również szkolenia. Ich celem jest poszerzenie wiedzy o produktach i ich stosowaniu.
Kampania zaplanowana jest na kilka najbliższych miesięcy. Będzie prowadzona w punktach sprzedaży oraz w internecie, w tym w mediach społecznościowych.
- 2