Główne funkcje marketing automation – do czego mogą być przydatne w praktyceGłówne funkcje marketing automation – do czego mogą być przydatne w praktyceGłówne funkcje marketing automation – do czego mogą być przydatne w praktyceGłówne funkcje marketing automation – do czego mogą być przydatne w praktyce
Praktyczne zastosowanie marketing automation (źr. il. Convertis)

Główne funkcje marketing automation – do czego mogą być przydatne w praktyce

Główne funkcje marketing automation – do czego mogą być przydatne w praktyce
Grzegorz Frątczak

Grzegorz Frątczak

-

dyrektor zarządzający, Convertis

Grzegorz Frątczak

Grzegorz Frątczak

dyrektor zarządzający
Convertis

Doświadczony manager z dyplomem MBA, coach, a także podcaster. W podcaście „Rozmowy na zapleczu”, wspólnie z właścicielami i managerami e-sklepów, wymienia się doświadczeniami zawodowymi. To pełne konkretu dyskusje o prowadzeniu e-biznesu.

Oferty prezentowane przez dostawców systemów marketing automation nie zawsze jasno mówią, co w praktyce oznaczają ich funkcje i jakie działania pozwalają wykonać. Jeśli chcesz się dowiedzieć nieco więcej o praktycznym zastosowaniu marketing automation, przeczytaj poniższy artykuł.

Czy wiesz, że oprogramowanie marketing automation (MA) może zastąpić kilka pojedynczych, niezależnych narzędzi takich jak system do wysyłki maili, CRM oraz kreator landing page’y? Ale to są tak naprawdę tylko dodatki. Oprócz tego większość systemów do automatyzacji pozwala na gromadzenie danych, punktację oraz segmentowanie użytkowników, a także zaawansowaną analizę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja