Wszyscy wiemy, jak długa i zaskakująco szeroka może być lista zadań i obowiązków specjalisty social media pracującego w agencji czy po stronie klienta. Część z nich można zautomatyzować tak, by social media manager więcej czasu poświęcał na prace strategiczne, kreatywne i własny rozwój, a mniej na powtarzalne i niewymagające taski.Podstawowym zabiegiem z zakresu marketing automation w social media, który umożliwia oszczędzanie czasu, jest planowanie publikacji postów. Do dyspozycji jest już mnóstwo narzędzi do obsługi kanałów społecznościowych, serwisy oferują też natywne narzędzia do planowania. Po prostu żal byłoby z tych możliwości nie korzystać. Dosłownie raz w miesiącu można zaplanować cały kalendarz publikacji i zdjąć ten obowiązek z każdego dnia swojej pracy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.