Marketing automation w social media, czyli jak oszczędzić czas, poprawić customer experience i zwiększyć efektywność działańMarketing automation w social media, czyli jak oszczędzić czas, poprawić customer experience i zwiększyć efektywność działańMarketing automation w social media, czyli jak oszczędzić czas, poprawić customer experience i zwiększyć efektywność działańMarketing automation w social media, czyli jak oszczędzić czas, poprawić customer experience i zwiększyć efektywność działań
Social media manager jest zapracowany, powinien więc korzystać z dobrodziejstw automatyzacji (fot. Pixabay)

Marketing automation w social media, czyli jak oszczędzić czas, poprawić customer experience i zwiększyć efektywność działań

Marketing automation w social media, czyli jak oszczędzić czas, poprawić customer experience i zwiększyć efektywność działań
Paulina Moryc

Paulina Moryc

-

head of social media, BlueCloud Interactive

Paulina Moryc

Paulina Moryc

head of social media
BlueCloud Interactive

Doświadczenie zdobywała jako social mediowiec w OS3, agencji Vacaloca i jako freelancer. Wykładowca w Szkole Mistrzów Reklamy. Obecnie jej praca skupia się na organizacji pracy działu tak, by była jeszcze efektywniejsza, a także na tworzeniu i planowaniu strategii komunikacji w social media (z wykorzystaniem influencer marketingu i WoMM). Wraz z teamem pracuje dla marek takich jak Fujifilm (WPS, Instax), S.C. Johnson (Glade, Kiwi, Off), Biobazar, Dr. Oetker, Vichy, Koalicja Klimatyczna. Wcześniej realizowała kampanie social media m.in. dla marek: Lego, Indigo, Hala Koszyki, Zbyszko (Roko), Princes, Coty (Miss Sporty, Bourjois, Rimmel), Panasonic, Huawei, Dom Development, Philips, Hasbro, Tarczyński.

Wszyscy wiemy, jak długa i zaskakująco szeroka może być lista zadań i obowiązków specjalisty social media pracującego w agencji czy po stronie klienta. Część z nich można zautomatyzować tak, by social media manager więcej czasu poświęcał na prace strategiczne, kreatywne i własny rozwój, a mniej na powtarzalne i niewymagające taski.

Podstawowym zabiegiem z zakresu marketing automation w social media, który umożliwia oszczędzanie czasu, jest planowanie publikacji postów. Do dyspozycji jest już mnóstwo narzędzi do obsługi kanałów społecznościowych, serwisy oferują też natywne narzędzia do planowania. Po prostu żal byłoby z tych możliwości nie korzystać. Dosłownie raz w miesiącu można zaplanować cały kalendarz publikacji i zdjąć ten obowiązek z każdego dnia swojej pracy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się