Personalizacja w marketingu. Między indywidualizmem i potrzebą uznania a konsumpcją i ochroną prywatnościPersonalizacja w marketingu. Między indywidualizmem i potrzebą uznania a konsumpcją i ochroną prywatnościPersonalizacja w marketingu. Między indywidualizmem i potrzebą uznania a konsumpcją i ochroną prywatnościPersonalizacja w marketingu. Między indywidualizmem i potrzebą uznania a konsumpcją i ochroną prywatności
Dość skryci indywidualiści – to często właśnie my (fot. Pixabay)

Personalizacja w marketingu. Między indywidualizmem i potrzebą uznania a konsumpcją i ochroną prywatności

Personalizacja w marketingu. Między indywidualizmem i potrzebą uznania a konsumpcją i ochroną prywatności
Krystyna Malinowska

Krystyna Malinowska

-

project manager, Alpaca Studio

Krystyna Malinowska

Krystyna Malinowska

project manager
Alpaca Studio

Product managerka i copywriterka. Od 2019 r. w agencji marketingowej Alpaca Studio. Odpowiada za strategie komunikacyjne, tworzenie treści i realizację projektów. Doświadczenie zdobywała w marketingu jednej z największych firm telekomunikacyjnych. Absolwentka socjologii i polonistyki, pasjonatka skutecznego posługiwania się słowem. Obserwatorka wpływu nowoczesnych technologii na życie społeczne i przemiany gospodarcze.

W świecie nadmiaru i obfitości ofert dobrze jest jak najszybciej wybrać właściwą. Ale żeby to się stało, trzeba dość dokładnie powiedzieć, kim się jest i czego się potrzebuje. Kosztem idealnie dopasowanej oferty są informacje o nas samych, a nie wszystkimi mamy ochotę się podzielić, nawet z ulubioną marką.

Zamiast podawać wszystkie swoje obwody, wybierając ubranie, wolimy skorzystać z tabeli rozmiarów i to wystarcza. Ale jednocześnie podziwiamy kreacje szyte na indywidualne zamówienia. Szukamy sposobów, aby się wyróżnić. Lubimy poczuć się dostrzeżeni, nie każdy jednak chętnie powie swoje imię bariście w kawiarni sieciowej. Poszukiwanie równowagi między tym, co warto o sobie ujawnić, a co skrzętnie ukryć, i kształtowanie własnego wizerunku na użytek konkretniej relacji – to historia stara jak ludzka wspólnota.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się