W świecie nadmiaru i obfitości ofert dobrze jest jak najszybciej wybrać właściwą. Ale żeby to się stało, trzeba dość dokładnie powiedzieć, kim się jest i czego się potrzebuje. Kosztem idealnie dopasowanej oferty są informacje o nas samych, a nie wszystkimi mamy ochotę się podzielić, nawet z ulubioną marką.Zamiast podawać wszystkie swoje obwody, wybierając ubranie, wolimy skorzystać z tabeli rozmiarów i to wystarcza. Ale jednocześnie podziwiamy kreacje szyte na indywidualne zamówienia. Szukamy sposobów, aby się wyróżnić. Lubimy poczuć się dostrzeżeni, nie każdy jednak chętnie powie swoje imię bariście w kawiarni sieciowej. Poszukiwanie równowagi między tym, co warto o sobie ujawnić, a co skrzętnie ukryć, i kształtowanie własnego wizerunku na użytek konkretniej relacji – to historia stara jak ludzka wspólnota.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.