Jeszcze nie poradziliśmy sobie z kolejną falą zachorowań na Covid, a już wkroczyliśmy w problemy gospodarcze, niedobory produktów i galopującą inflację. W takiej sytuacji, szczególnie w biznesach internetowych, komunikacja powinna stać na najwyższym poziomie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zamknięcia rynków, wysokie zapotrzebowanie na niektóre produkty (głównie półprzewodniki), przerwy w dostawach do fabryk działających w systemie just-in-time, a do tego huragany i pożary… Nie ma wątpliwości, że żyjemy w ciekawych czasach – takich jak te, których życzy się w chińskim przekleństwie. Nie jest to jednak pierwszy raz, kiedy firmy muszą zmierzyć się z brakami towarów i wąskimi gardłami dostaw.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.