Co stanie się z marką, która wstrzyma wydatki na reklamę? Scenariusz realny – sprawdzony w badaniachCo stanie się z marką, która wstrzyma wydatki na reklamę? Scenariusz realny – sprawdzony w badaniachCo stanie się z marką, która wstrzyma wydatki na reklamę? Scenariusz realny – sprawdzony w badaniachCo stanie się z marką, która wstrzyma wydatki na reklamę? Scenariusz realny – sprawdzony w badaniach
Czy w wydatkach reklamowych można bezkarnie wcisnąć pauzę na jakiś czas? (fot. Pixabay)

Co stanie się z marką, która wstrzyma wydatki na reklamę? Scenariusz realny – sprawdzony w badaniach

Co stanie się z marką, która wstrzyma wydatki na reklamę? Scenariusz realny – sprawdzony w badaniach
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Czy marki mogą zawiesić na jakiś czas wszystkie działania reklamowe? Jakie będą konsekwencje, skoro reklama działa w dużej mierze długofalowo? Czy ten ruch poprawi ich rentowność? Trwają branżowe dyskusje na ten temat. W badaniach sprzed paru lat scenariusze zweryfikował zespół naukowców, którym kieruje prof. Byron Sharp (Ehrenberg-Bass Institute). W raporcie badacze wskazali, że dla większości marek skutki są negatywne, ale są wyjątki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się