Ruch Brandalism parodiuje reklamy samochodów, zwracając uwagę na generowane przez nie problemy
  • 0
  • 8
9.09.2020

Ruch Brandalism parodiuje reklamy samochodów, zwracając uwagę na generowane przez nie problemy

Antyreklamowy ruch Brandalism na ulicach brytyjskich miast zamieścił billboardy nawiązujące do reklam samochodów. Pokazuje na nich, jakie problemy niesie z sobą zbyt duża liczba tych pojazdów na drogach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 września 2020

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.09.2020

„Mniamuśny do imentu” – mural McDonald’s ze słowami zachwytu konsumentów

Zmiany w sposobie przygotowania klasycznych burgerów McDonald’s stały się pretekstem do dyskusji o języku, którym można wyrazić kulinarne uniesienia. Wojciech Mann i Jan-Rapowanie w serii dyskusji na YouTube zainspirowali konsumentów do udziału w konkursie na najciekawszą propozycję wyrażenia zachwytu. Spośród zgłoszeń marka wybrała najbardziej kreatywne hasło, które można zobaczyć na muralu w centrum Warszawy.

8 września 2020