Instagramerka z Miami, mimo że ma ponad 2 mln obserwujących, sprzedała poprzez swoje konto mniej niż 36 T-shirtów. Taka sytuacja nie świadczy jednak o kryzysie influencer marketingu. Przeciwnie, może przyspieszyć jego dojrzewanie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Osiemnastoletnia instagramerka Arii zrobiła coś, co w świecie instagramowych uśmiechów i obowiązkowego optymizmu jest rzadkością. Przyznała się do porażki.
Postanowiła zmonetyzować ponad 2 mln swoich followersów w najprostszy możliwy sposób: sprzedając im koszulki swojego projektu. Mocno uwierzyła w pomysł i sprzedażowy sukces. W końcu oferowała produkt niedrogi, taki, który może przydać się każdemu, a jednocześnie jest mocno tożsamościowy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.