0 0 8.05.2018AMS z reklamami na ekranach bankomatówreklama zewnętrzna TweetAMS będzie emitować reklamy na ekranach ponad 2,3 tys. bankomatów sieci Planet Cash.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 8.05.2018Semilac uruchamia platformę, za pomocą której można zgłaszać pomysły na innowacje7 maja Nesperta, właściciel marki Semilac, uruchomiła specjalną platformę online. Umożliwia ona klientom i pracownikom zgłaszanie pomysłów na nowy produkt czy usługę bądź innych kreatywnych rozwiązań, które pozwolą rozwijać ofertę i dostosowywać ją do oczekiwań konsumentów. W tym celu powołano też w firmie specjalną radę innowacji.
0 3 0 0 0 8.05.2018Polacy bez szerszej wiedzy o RODO – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia40% Polaków przyznaje, że nie słyszało o regulacji o ochronie danych osobowych – RODO. Co dziesiąty Polak twierdzi, że zna w jakimś stopniu jej szczegóły. Jednocześnie niespełna 1/3 badanych ma zaufanie do firm i instytucji w kontekście bezpieczeństwa ich danych osobowych. Połowa twierdzi, że w ciągu ostatniego roku ich dane były wykorzystywane bez ich zgody – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.
1 0 0 0 0 8.05.2018Wampiry lecą po pożyczkę gotówkową. Kolejna odsłona kampanii Eurobanku7 maja do emisji trafił nowy spot telewizyjny Eurobanku z udziałem brand heroes – wampirów Felixa, Vlada i Maćka. Reklama promuje pożyczkę z gwarancją niskiego oprocentowania.
1 2 0 0 0 8.05.2018„Mundial sam się nie wygra” – przekonuje Zdzisław Kręcina w kampanii LV BetLV Bet Zakłady Bukmacherskie rozpoczęły kampanię reklamową pod hasłem „Mundial sam się nie wygra”. Twarzą działań przygotowanych z okazji piłkarskich mistrzostw świata w Rosji został były działacz piłkarski Zdzisław Kręcina. Nawiązanie przez firmę współpracy z nowym ambasadorem ma być początkiem niestandardowych działań marketingowych.