Złodzieje uwagiZłodzieje uwagiZłodzieje uwagiZłodzieje uwagi

Złodzieje uwagi

Złodzieje uwagi
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Bankomat, lotnisko, a nawet barierki rozdzielające dwupasmową jezdnię. Przekaz w takich miejscach przyciąga uwagę odbiorcy, nawet jeśli nie jest szczególnie atrakcyjny wizualnie. Wystarczy, że wykorzystuje chorobę dzisiejszych czasów: dekoncentrację.

W zdobycie uwagi odbiorcy twórcy komunikatów reklamowych wkładają mnóstwo wysiłku. Jedni stawiają na zasięg, bombardując dywanowo. Wystarczy wspomnieć spot Media Expert, który od 20 listopada 2014 do początku tego roku wyemitowano około 25 tys. razy. Według szacunków mogło to kosztować nawet kilkanaście milionów złotych.

Inni tworzą efektowne kreacje, licząc na efekt wirusowy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się