Efekt czystej ekspozycji, czyli siła powtórekEfekt czystej ekspozycji, czyli siła powtórekEfekt czystej ekspozycji, czyli siła powtórekEfekt czystej ekspozycji, czyli siła powtórek
Gdzieś widziane – wciąż oddziałuje (fot. WavebreakmediaMicro / Fotolia)

Efekt czystej ekspozycji, czyli siła powtórek

Efekt czystej ekspozycji, czyli siła powtórek
Marcin Stan

Marcin Stan

-

członek zarządu, Cityboard Media

Marcin Stan

Marcin Stan

członek zarządu
Cityboard Media

Co zrobić, aby klient stojący przed półką w sklepie wybrał właśnie naszą markę? Albo gdy szuka produktu w Internecie? Można zastosować w kampanii reklamowej efekt czystej ekspozycji. Wykorzystuje on mechanizm psychologiczny, zgodnie z którym bardziej pozytywnie myślimy o tych rzeczach, które już znamy. Niekoniecznie wiedząc, skąd ta znajomość.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się