D&G, Ciechan, Empik, Biedronka i najświeższy bohater – Tefal. Co łączy te wszystkie marki? W zamierzony bądź niezamierzony sposób sprawiły, że przez wielu są utożsamiane z kontrowersyjnymi poglądami.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Tefal i jego „wyznanie mięsożercy”
W czasach, kiedy coraz więcej osób dba o zdrowy tryb życia i głośno wypowiada się na temat tego, co je, a czego nie – bardzo łatwo o bójkę, zwłaszcza na sieciowej arenie. Przekonał się o tym Tefal, który ostatnio stał się marką znienawidzoną przez wegetarian.
Wszystko za sprawą jego fan page’a, na którym od jakiegoś czasu pojawiały się słowno-obrazkowe żarty wiążące produkty marki z daniami mięsnymi oraz męskością czy sztuką.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.