Sztuka kształtowania wizerunku firmy: co dziś przekonuje konsumentów?Sztuka kształtowania wizerunku firmy: co dziś przekonuje konsumentów?
Trzeba wpasować się w ich oczekiwania (fot. Maksim Kabakou/Fotolia)

Sztuka kształtowania wizerunku firmy: co dziś przekonuje konsumentów?

Sztuka kształtowania wizerunku firmy: co dziś przekonuje konsumentów?
B. Frątczak-Rudnicka, A. Grabowska

B. Frątczak-Rudnicka, A. Grabowska

-

B. Frątczak-Rudnicka, A. Grabowska

B. Frątczak-Rudnicka, A. Grabowska

Po okresie zawirowań ekonomicznych konsumenci bardziej kalkulują swoje wydatki, ale znów gotowi są ufać. Teraz jednak mniej wierzą rządom, firmom i instytucjom, a bardziej – osobistym doświadczeniom i swojemu przekonaniu.

Wartość marki (brand value) nie jest zależna tylko od czynników finansowych przedsiębiorstwa, do którego należy dany brand. Jest tym większa, im bardziej znaczące jest miejsce marki w świadomości klientów. Dlatego warto inwestować w wizerunek.

Konsumenci są sceptyczni wobec deklaratywnych ofert wartości produktów i usług, które przedstawiają im firmy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się