Personalia

Zmiany w dziale PR i marketingu Seata i Cupry

Jakub Góralczyk, który do tej pory pełnił funkcję PR managera marek Seat i Cupra, rozpoczyna pracę na stanowisku communication managera Seat&Cupra. Zastąpi go Katarzyna Dziomdziora, która awansowała w strukturach Volkswagen Group Polska. Dotychczas zajmowała stanowisko digital & CX managera. Od połowy października pokieruje PR-em obu hiszpańskich marek.

Jakub Góralczyk związany jest z Volkswagen Group Polska od kwietnia 2014 r. Jako kierownik ds. PR, a następnie także marketingu strategicznego marki Cupra realizował projekty związane z budowaniem obu brandów na polskim rynku. Odpowiadał także za działania z zakresu influencer marketingu oraz program ambasadorski.

To był wyjątkowy etap – móc współtworzyć lokalną strategię tak dynamicznie rozwijających się marek. Zarówno Seat, jak i Cupra mają niezwykle dużo do zaoferowania. Przede wszystkim jednak stoją za nimi pełni prawdziwej pasji ludzie. Cieszę się, że nadal będę mógł razem z nimi, choć z nowej perspektywy, opowiadać o naszych samochodach wszystkim miłośnikom prawdziwych motoryzacyjnych emocji – skomentował Jakub Góralczyk, który od połowy października objął stanowisko communication managera Seat&Cupra.

Katarzyna Dziomdziora, która awansowała na stanowisko PR managera hiszpańskich marek, ma kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu branży motoryzacyjnej. Do tej pory realizowała działania dla takich brandów jak Volkswagen, Seat oraz Cupra. Obejmowała stanowiska związane ze strategią, komunikacją marketingową, CSR-em oraz digitalizacją. Projekty, za które była odpowiedzialna, zdobywały nagrody branżowe w Polsce i na arenie międzynarodowej, m.in. Effie, Eventiada IPRA, MP Power czy Stevie Awards.

Cieszę się z tej zmiany. Marki z rodziny Grupy Volkswagen są mi szczególnie bliskie. Zwłaszcza hiszpańskie brandy Seat i Cupra, dla których pracowałam przez ostatnie 3 lata. Obejmując nowe stanowisko, chciałabym wprowadzić rozwiązania podnoszące widoczność naszych działań, a także znajomość oraz sympatię do obu marek wśród nowych grup konsumentów – mówi Katarzyna Dziomdziora.

Góralczyk i Dziomdziora objęli nowe stanowiska w połowie października. Oboje będą podlegać Jakubowi Kesslerowi, dyrektorowi marketingu odpowiedzialnemu za rozwój obu marek na polskim rynku.

  • 2
Zmiany w dziale PR Seata i Cupry

Zmiany w dziale PR Seata i Cupry. Katarzyna Dziomdziora kieruje public relations obu marek

Zmiany w dziale PR i marketingu Seata i Cupry

Jakub Góralczyk communication managerem marek Seat i Cupra



Reklama