Personalia

Magdalena Baljon nową head of creative w Green Parrot

Magdalena Baljon, od sześciu miesięcy creative team leader w warszawskiej agencji marketingowej Green Parrot, awansowała do roli head of creative. Przejmuje stanowisko Natalii Wasyluk, która zajmie się rozwojem nowego projektu agencji na rynku polskim i międzynarodowym.

Kluczowymi zadaniami nowej head of creative w Green Parrot będą: rozwój kreatywnych kompetencji no-code w zespole i wdrożenie rozwiązań z zakresu marketing automation w świecie kreacji. – Widzę, jak wiele połączeń z roku na rok pojawia się na linii technologia – kreacje. AI, no-code, automatyzacje: nad tym będziemy pracować z naszym zespołem w kolejnych miesiącach – zapowiada Magdalena Baljon.

Nowa head of creative od ośmiu lat zdobywa doświadczenie i realizuje projekty marketingowe w agencyjnej rzeczywistości. Zaczynała w agencji Kava, gdzie była kolejno copywriterem, kierownikiem działu marketingu, a finalnie creative directorem. Dalej rozwijała się w katowickiej agencji 19 Południk jako strategy manager. Pracowała dla takich marek jak Samsung, Sodexo, Tauron, Oriflame czy Komandor.

Od kilku miesięcy zarządza całym działem kreacji w Green Parrot. W jego skład wchodzą m.in. copywriterzy, graphic & motion designerzy czy specjaliści od UX/UI, a także wielu kreatorów – freelancerów, z którymi regularnie współpracuje projektowo.

  • 1
Magdalena Baljon

Magdalena Baljon head of creative w Green Parrot



Reklama