Personalia

Wojciech Papuziński i Michał Gajewski awansują w Schulz Brand Friendly na stanowiska associate creative directorów

Wojciech Papuziński i Michał Gajewski awansują w strukturach Schulz Brand Friendly. Objęli stanowiska associate creative directorów.

Agencja postawiła na rozbudowę strukturalną zespołów kreatywnych. Do tej pory funkcjonowały w niej trzy takie zespoły. Obecnie ich liczba została zmniejszona do dwóch, ale jednocześnie zostały one powiększone, a w ich ramach powstały struktury wewnętrzne.

Wojciech Papuziński działa w branży marketingowej od czternastu lat. Wcześniej doświadczenie zdobywał m.in. w agencjach Demo, S4 czy SoInteractive. Obsługiwał takich klientów, jak Volkswagen Bank, Diageo, Sizeer, Goodyear, PAH, Roca, Payback czy Praktiker.

W Schulz Brand Friendly pracuje od 2012 r. Zaczynał jako senior copywriter, następnie jako creative group head zarządzał pracą zespołu kreatywnego m.in. dla marek Mitsubishi, Essilor, Lubelska, Unipharm, KAS, Cinema City, L’Oreal, TBM, Piątnica, Valeant Pharmaceuticals International, PharmaCF, Orkla Health, Politan czy Gatta. Przez ostatnie 2 lata jako head of creative teams sprawował pieczę nad zespołami kreatywnymi przy obsłudze przetargów oraz stałych klientów, m.in. Wawelu, USP Zdrowie, Bausch Health oraz Pudliszek.

Michał Gajewski związany jest z branżą marketingową od 2000 r. Doświadczenie zdobywał m.in. w Heads Advertising, Schulz Brand Friendly, Demo i Art FM. W 2018 r. wrócił do agencji Schulza na stanowisko creative group head. Początkowo jego zespół pracował dla Wawelu, USP Zdrowie i startował w przetargach. W związku ze współpracą z Kauflandem zrealizował kampanie „Superłup”, „Stąd takie dobre” i inne, co poskutkowało koniecznością rozszerzenia jego teamu.

  • 1
Wojciech Papuziński, Michał Gajewski

Wojciech Papuziński, Michał Gajewski



Reklama