Personalia

Paweł Franke nowym liderem w zespole strategii firmy Pathfinder 23

Pathfinder 23 (Brand New Galaxy) kontynuuje wzmacnianie globalnego hubu obsługującego Bayer. Do działu strategii dołączył Paweł Franke jako e-commerce healthcare strategy hub leader. Na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem tworzącym rozwiązania e-commerce na rynkach globalnych i lokalnych dla marek z portfolio firmy Bayer.

Ma prawie 20-letnie doświadczenie zawodowe. Przed dołączeniem do Pathfindera 23 przez prawie 4 lata był związany z Grupą K2. Tam przez ostatnie 2 lata piastował stanowisko communication & marketing directora – najpierw w K2 Media, a następnie w K2 Precise.

Odpowiadał m.in. za opracowanie strategii pozycjonowania agencji K2 Percise oraz wprowadzenie marki na polski rynek. W latach 2013–2016 jako head of marketing & PR w Centralnym Ośrodku Informatyki zarządzał zespołem realizującym działania marketingowe i komunikacyjne dla cyfrowych projektów polskiego rządu.

Wcześniej przez 7 lat pracował w Starcom MediaVest Group. Współtworzył jednostkę konsultingu strategicznego, realizującą działania dla klientów takich jak Dr Irena Eris, Heineken (Żywiec, Heineken, Desperados), Kraft Foods, PZU, Samsung, T-Mobile, TUI czy TVN.

Odpowiadał m.in. za przeprowadzanie audytów komunikacyjnych, tworzenie strategii komunikacji marek i koncepcji kampanii oraz nadzór nad ich realizacją. Był również zaangażowany w rozwój narzędzi i kompetencji działu kreatywnego oraz prowadzone przez tę komórkę procesy tworzenia planów mediowych. Zarządzał też zespołem odpowiedzialnym za planowanie i zakup mediów dla firmy Coca-Cola.

Współtworzone przez niego projekty były wielokrotnie nagradzane w polskich i zagranicznych konkursach reklamowych, m.in. „Smutny autobus” zdobył 6 mieczy w KTR, dwie statuetki Effie Awards, Grand Prix w Mixx Awards oraz 3 nominacje w Cannes Lions. Jako juror oceniał kampanie w konkursach Innovation i Mixx Awards.

  • 1
Paweł Franke

Paweł Franke, fot. Małgorzata Franke



Reklama