Personalia

Colian z nowym dyrektorem marketingu dywizji słodyczy

Spółka Colian powołała dyrektora marketingu działu słodyczy. Nowo utworzone stanowisko objął Mariusz Ryciak, ostatnio group CMO Oshee Polska.

Do marketingu firmy Colian dołączył w lipcu. Poprzednio jako group CMO Oshee Polska odpowiadał za komunikację marketingową wszystkich marek z portfolio firmy. Wcześniej pełnił funkcję strategic directora w NeumannBrown. Współtworzył własne agencje reklamowe oraz zajmował się strategicznym doradztwem marketingowym dla dużych marek.

Dziesięć lat temu współtworzył konkurs Dyrektor Marketingu Roku i do dziś zasiada w jego kapitule. Trzeci rok z rzędu jest również członkiem jury konkursu Effie Polska.

Jako dyrektor marketingu dywizji słodyczy w firmie Colian będzie odpowiadał za zarządzanie obszarem marketingu i NPD. Doświadczenie marketingowe i managerskie wykorzysta na rzecz marek: Goplana, Solidarność, Jutrzenka, Grześki, Familijne, Akuku i Jeżyki. Do jego obowiązków należeć będzie również współpraca w ramach budowania zagranicznych brandów (w tym brytyjskiego Elizabeth Shaw i Famous Names oraz irlandzkiej Lily O’Brien’s).

  • 1
Mariusz Ryciak, dyrektor marketingu słodyczy w firmie Colian

Mariusz Ryciak, dyrektor marketingu słodyczy w firmie Colian



Reklama