Personalia

Sławomir Szwaj digital transformation & business directorem w 180heartbeats + Jung v Matt

Digital transformation & business directorem w 180heartbeats + Jung v Matt został Sławomir Szwaj. Powierzono mu zadanie rozwijania kompetencji technologicznych agencji.

We współpracy z Szymonem Gregorczykiem, technology directorem i szefem tech & lab odpowiedzialnym za innowacje oraz rozwój IT, a także zespołami kompetencyjnymi agencji będzie pogłębiać łączenie technologicznych rozwiązań z kreatywnymi. Rozwinie też istniejącą ofertę w zakresie nowych technologii, a także nawiąże kolejne współprace w tym obszarze.

Nowy digital transformation & business director w agencji 180heartbeats + Jung v Matt wcześniej pracował na podobnym stanowisku w Publicis Media. Odpowiadał m.in. za rozwój kompetencji cyfrowych grupy, development innowacyjnych produktów digitalowych oraz współpracę z podmiotami działającymi w obszarze martech w Polsce i poza jej granicami. Przez dwa ostatnie lata zaangażowany w rozwój produktów z obszaru augmented reality.

Cieszę się, że dołączyłem do agencji, w której tak wielką wagę przykłada się do kreatywności i technologii. Zwłaszcza że proces cyfryzacji marek ze względu na pandemię mocno przyspieszył w ostatnich miesiącach. Voice, AR, AI i inne nowoczesne rozwiązania zyskały na znaczeniu jak nigdy dotąd, dając możliwość wzbogacenia doświadczenia użytkownika na całej ścieżce. Ale to dopiero dzięki ciekawemu pomysłowi potrafią autentycznie zaangażować odbiorców i dostarczyć im realną wartość.

Konsumenci obecnie oczekują ciekawego doświadczenia na każdym etapie zakupu czy kontaktu z marką. I w odpowiedzi na to zapotrzebowanie coraz więcej marek chce wzmacniać więź z odbiorcą. Zarówno dzięki przemyślanemu marketingowi, jak i dzięki technologii. Każda marka inaczej jednak definiuje swoje cele i efektywność, a my mamy doświadczenie i ambicje, by jak najlepiej na te potrzeby odpowiedzieć – mówi Sławomir Szwaj, digital transformation & business director 180heartbeats + Jung v Matt.

  • 1
Sławomir Szwaj

Sławomir Szwaj



Reklama