Zawsze chcieliśmy być lepsi. Rozszerzona rzeczywistość ułatwia to jak nigdy wcześniejZawsze chcieliśmy być lepsi. Rozszerzona rzeczywistość ułatwia to jak nigdy wcześniejZawsze chcieliśmy być lepsi. Rozszerzona rzeczywistość ułatwia to jak nigdy wcześniejZawsze chcieliśmy być lepsi. Rozszerzona rzeczywistość ułatwia to jak nigdy wcześniej
Zwykłe zabawy dla poprawienia nastroju czy coś ryzykownego? (źr. Super Bowl Camera Filters on Messenger)

Zawsze chcieliśmy być lepsi. Rozszerzona rzeczywistość ułatwia to jak nigdy wcześniej

Zawsze chcieliśmy być lepsi. Rozszerzona rzeczywistość ułatwia to jak nigdy wcześniej
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Technologia rozszerzonej, ulepszonej rzeczywistości stała się dla nas tak atrakcyjna, że niemal oczywista jako wybór. Potencjalne wyceny rynku robią wrażenie, lecz na rewolucję zbliżającą nas do prawdziwego AR, znanego z filmów science-fiction, musimy odrobinę poczekać.

Jeszcze na początku lutego inwestorzy mogli usłyszeć od współtwórcy Snapchata, że rozszerzona rzeczywistość napędza naszą przyszłość, a sama technologia jest swego rodzaju oczywistością. Raport Nasdaq donosi, że rynek rozszerzonej rzeczywistości (nie tylko augmented reality, ale i tej całkowicie wirtualnej) wycenia się na 18 mld dol.

Bloomberg informuje, że 10 tys.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się