Personalia

Beata Magdziarz na stanowisku chief digital officer w Havas Media Group

Do grona ekspertów digital w grupie Havas Media Group dołączyła Beata Magdziarz. W październiku 2021 r. obejmie stanowisko chief digital officer.

Beata Magdziarz to ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w obszarze digital marketingu oraz digital communication, ze szczególnym uwzględnieniem zwiększania efektywności procesów i sprzedaży. Ostatnio była odpowiedzialna za e-commerce i działania performance w T-Mobile. Kompleksowo odpowiadała za takie obszary digital marketingu, jak strategia e-commerce, performance i digital media we wszystkich kanałach online, w tym SEM, social media, programmatic, afiliacja oraz za marketing automation, analitykę e-commerce i SEO.

Doświadczenie zdobyła po stronie wydawców (Vertigo Media, LeadR/Netsprint), agencji (GroupM, Socialyse/Havas Media Group) oraz klientów (T-Mobile, Red Bull). Ponadto jest członkinią jury branżowych konkursów Effie Awards oraz Innovation. Założyła fundację „Her Digital Bar”, propagującą wiedzę o transformacji cyfrowej.

Na stanowisku chief digital officer zastąpi Dominika Wałęgę. Do jej zadań będzie należało dalsze rozwijanie kompetencji, oferty i produktów internetowych w grupie Havas. Będzie też odpowiedzialna za zarządzanie i koordynację wszystkich procesów digitalowych w grupie spółek Havas Media Group, wyznaczanie i wdrażanie standardów pracy, nadzór merytoryczny nad przetargami i wsparcie w pozyskiwaniu klientów digital.

  • 1
Beata Magdziarz

Beata Magdziarz



Reklama