Personalia

Poszerzony zespół lifestyle w Big Picture z dwiema liderkami na czele

Karolina Pękalska i Monika Roth-Jaczynowska awansują na stanowiska head of lifestyle communications w agencji i wspólnie pokierują kilkunastoosobową praktyką.

Karolina Pękalska i Monika Roth-Jaczynowska są związane z Big Picture niemal od początku istnienia agencji. Jako senior consultantki zarządzały przez ostatnie lata pracą:

  • zespołów odpowiedzianych za obsługę projektów PR produktowego;
  • platform wizerunkowych największych polskich i światowych marek.

Ich awans na stanowiska kierownicze wiąże się ze zwiększeniem odpowiedzialności. Dopełnia też przygotowania agencji do zwiększenia skali działania: m.in. rozwoju praktyki lifestyle i dalszej rozbudowy zespołu. Wpisuje się także w testowany przez ostatni rok kolektywny model zarządzania. Został on wprowadzony na poziomie całego biznesu kierowanego wspólnie przez Hannę Waśko i Helenę Korniejew.

Zespół pod kierunkiem dwóch head of lifestyle communications zachowa strukturę wyspecjalizowanych teamów

Połączy ich kompetencje w obsłudze strategicznej m.in. takich klientów, jak Rituals, L’Oréal Professionnel, Mondelez Polska (Milka, Oreo itd.), Durex, Coca-Cola, Agata, Grant’s, Hendrick’s czy Tullamore.

Pękalska i Roth-Jaczynowska zachowają w obszarze obowiązków zarządzanie swoimi dwoma zespołami w ramach teamu. Pierwsza pokieruje zespołem wyspecjalizowanym w obsłudze marek wrażliwych, projektów beauty
i komunikacji trendsetterskiej. Druga natomiast stanie na czele zespołu odpowiedzialnego za brand PR największych marek konsumenckich, a także za tworzenie długofalowych platform wizerunkowych dla liderów rynku. Poza dotychczasowymi obowiązkami związanymi z kierowaniem zespołem, projektami i działaniami new business obie będą miały wpływ na strategię rozwoju firmy.

Karolina Pękalska

W Big Picture pracuje od 2017 r. Łącząc kompetencje z zakresu PR produktowego (w tym media i influencer relations) oraz obsługi korporacyjnej, aktualnie zarządza głównie komunikacją liderów branży FMCG. Do tej pory koordynowała m.in. działania dla marek: Mondelez Polska, Coca-Cola, Barilla, Wasa, Maspex, Herbapol-Lublin. Ostatnio odpowiadała także za komunikację i rebranding warszawskiej restauracji La Luce. Zarządzała również projektami dla marek e-commerce i technologicznych (m.in. Allegro, Panasonic) oraz realizowała działania dla marek sportowych, m.in. Salomon.

Główną osią jej działań w agencji pozostaną projekty z obszaru brand PR. Aktualnie zarządza m.in. markami z portfolio Mondelez Polska oraz działaniami dla marek Grant’s, Hendrick’s i Tullamore.

Monika Roth-Jaczynowska

Pracuje w agencji od sześciu lat. W tym czasie zajmowała się realizacją projektów dla marek Martini, Bacardi, L’Oréal Paris, Maybelline, Garnier, Mixa, Costa Coffee, Coca-Cola, Durex. Łączy znajomość rynku beauty, alkoholowego oraz eventowego. Specjalizuje się w budowaniu wizerunku marek wrażliwych oraz w planowaniu i koordynacji dużych kampanii lifestyle’owych. Takich, które łączą działania kreatywne, branded content oraz klasyczne relacje z mediami.

Ma także duże doświadczenie w tworzeniu platform współpracy z influencerami i mikroinfluencerami. Po awansie dalej zarządzać będzie portfolio klientów obejmującym Durex, Monkey Shoulder, Glenfiddic, The Balvenie, Salony Agata, a także L’Oréal Professionnel, Super-Pharm, Phlov, Alkmie i MomMe.

  • 1
Big Picture_Karolina Pękalska_Monika Roth Jaczynowska

Karolina Pękalska i Monika Roth-Jaczynowska – heads of lifestyle communications w Big Picture



Reklama