Personalia

Awanse w dziale retail public relations agencji Komunikacja Plus PR

Komunikacja Plus PR rozwija kompetencje retail PR. Działem zarządza Agata Piekarz-Urbaś. Wspierają ją: Agata Berndt-Wazelin, od września senior advisor (wcześniej PR manager) oraz Martyna Rozesłaniec, która awansowała na stanowisko PR managera.

Piekarz-Urbaś, Berndt-Wazelin i Rozesłaniec planują i prowadzą kompleksowe projekty public relations dla klientów Komunikacja Plus PR z branży retail.

Agata Piekarz-Urbaś

Odpowiada za rozwój kompetencji retail w K+PR. Jest również rzecznikiem prasowym największego centrum handlowego w Polsce – warszawskiej Westfield Arkadia. Ma blisko 10-letnie doświadczenie w realizacji projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej, zarządzaniu kryzysowym, a także CSR. Od początku kariery koordynowała i realizowała działania komunikacyjne dla klientów z branży retail. Współpracowała z takimi markami jak Amazon, Unibail-Rodamco-Westfield, Intermarché, Bricomarché, Deloitte, Shell (w tym Shell Retail), Euronet, British American Tobacco czy 3M Poland. Wspierała także klientów z branży finansowej oraz działających w obszarze przemysłu i healthcare.

Przed dołączeniem do agencji Komunikacja Plus PR pracowała m.in. w Hill+Knowlton Strategies, Havas PR Warsaw, a także Clear Communication Group. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Przez rok studiowała także na Uniwersytecie w Konstancji w Niemczech w ramach programu Erasmus.

Agata Berndt-Wazelin

Ma ponad 15 lat doświadczenia w pracy w mediach i branży PR. Z agencją związana od 2021 r. Odpowiada za strategię komunikacji i wizerunek Westfield Mokotów (dawniej Galerii Mokotów). Pełni jednocześnie funkcję rzecznika prasowego tego centrum handlowego. Jest również odpowiedzialna za współpracę z Zalando w obszarze komunikacji korporacyjnej.

Specjalizuje się w kreowaniu wizerunku marek oraz PR korporacyjnym. Ma doświadczenie w obszarze CSR, media relations i strategii komunikacji kryzysowej. Przez blisko 6 lat pracowała jako PR manager w firmie Nałęczów Zdrój. Była odpowiedzialna za wizerunek marek Cisowianka i Cisowianka Perlage, wszystkie działania PR, a także komunikację zewnętrzną i wewnętrzną firmy. W ramach działań wizerunkowych i promocyjnych prowadziła projekty sponsorskie związane z:

  • modą (pokazy najpopularniejszych polskich projektantów);
  • sportem (np. Tour de Pologne);
  • CSR (np. Unicef);
  • kulturą (np. Teatr Wielki – Opera Narodowa).

Zanim przeszła do branży PR, współpracowała m.in. z TVP (Redakcja Sportowa, Kawa czy Herbata) i TVN (Dzień Dobry TVN).

Martyna Rozesłaniec

Z branżą PR związana jest od 2015 r. W agencji Komunikacja Plus PR jest odpowiedzialna za strategię public relations Galerii Wileńskiej, w której też pełni funkcję rzecznika prasowego. Wcześniej pracowała w Polskiej Organizacji Turystycznej. Czuwała nad:

  • pracą biura prasowego;
  • organizacją projektów specjalnych, takich jak konkurs Turystyczny Dziennikarz Roku;
  • realizacją kampanii marketingowych;
  • współpracą z organizacjami pożytku publicznego.

Specjalizuje się w PR korporacyjnym i realizacji projektów CSR. Zanim zaczęła pracę w agencji, zajmowała się organizacją eventów i konferencji.

Związana z Fundacją Polska Innowacyjna, gdzie realizowała projekty z obszaru PR i marketingu, m.in. 4 Kongres InnoShare. Redaktor naczelna magazynu „Sezon na Zdrowie”. Jest absolwentką filologii polskiej i japońskiej Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła studia podyplomowe z public relations w Szkole Głównej Handlowej.

  • 1
Komunikacja Plus PR

Komunikacja Plus PR wzmacnia dział retail PR

 



Reklama