Maciej Orłowski: z „Newsweeka” do Clue PR - Marketing przy Kawie

Personalia

Maciej Orłowski, dziennikarz „Newsweeka” przechodzi do Clue PR jako editorial & content director

Dziennikarz „Newsweeka” Maciej Orłowski przechodzi do agencji Clue PR. Wcześniej przez sześć lat był dziennikarzem „Gazety Wyborczej”. W agencji na stanowisku editorial & content directora obejmie nadzór nad działem Content House.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55360 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama