Personalia

Maciej Orłowski, dziennikarz „Newsweeka” przechodzi do Clue PR jako editorial & content director

Dziennikarz „Newsweeka” Maciej Orłowski przechodzi do agencji Clue PR. Wcześniej przez sześć lat był dziennikarzem „Gazety Wyborczej”. W agencji na stanowisku editorial & content directora obejmie nadzór nad działem Content House.

Od października 2021 r. Maciej Orłowski był dziennikarzem „Newsweeka”. Pisał teksty newsowe i społeczne, a po objęciu przez Tomasza Sekielskiego stanowiska redaktora naczelnego dołączył do rozbudowywanego przez niego działu śledczego tygodnika. Wcześniej przez ponad sześć lat był dziennikarzem newsowym „Gazety Wyborczej”.

W agencji Clue PR zajął stanowisko editorial & content directora i nadzór nad działem Content House. Do jego obowiązków będą należały:

  • koordynacja pracy zespołu przygotowującego treści i formaty wideo dla kluczowych klientów agencji;
  • nadzór nad finalną jakością tych materiałów.

Przejście z dziennikarstwa do PR-u to zawsze duże wyzwanie, ale i nowe możliwości. W Clue PR doświadczenie w mediach przyda mi się do tego, aby tworzyć jeszcze lepsze treści dla kluczowych klientów i lepiej trafiać w gusta dziennikarzy, którzy potrzebują konkretnych informacji i informatorów – napisał Orłowski na swoich profilach w mediach społecznościowych.

  • 1

Maciej Orłowski (fot. Agata Jakubowska/Agencja Gazeta)


 

Reklama