Personalia

Bartosz Kuczyński na stanowisku buying intelligence director w Group One Media

Do Group One Media (spółki mediowej Group One) dołączył Bartosz Kuczyński. Objął stanowisko buying intelligence director.

Kuczyński przez 15 lat kariery zawodowej związany był z grupą OMG. Od 2014 r. zajmował się w niej:

  • strategią zakupu mediów (TV);
  • nadzorem nad kampaniami i realizacją kontraktów dla wszystkich klientów OMD, PHD oraz MDM.

Odpowiadał m.in. za współpracę z takimi reklamodawcami jak Nivea, McDonald’s, Provident, Nissan, Renault, Berlin Chemie, Reckitt Benckiser, Bayer, UPC, Mercedes, Tchibo, BSH, Hortex czy Answear.

W nowej roli odpowiadać będzie za:

  • trade;
  • współpracę z zespołami client service oraz klientami;
  • zarządzanie zespołem TV buying.

To nowo powstałe stanowisko. Zostało powołane w Group One Media w związku ze strategią wzmocnienia kompetencji telewizyjnych w ramach grupy oraz dla zbudowania silnego działu buying TV.

  • 1
Bartosz Kuczyński na stanowisku buying intelligence director w Group One Media

Bartosz Kuczyński na stanowisku buying intelligence director w Group One Media

 



Reklama