Personalia

Awans w Dentsu Polska. Nicolette Senye obejmuje stanowisko client service director pionu Media & Performance

Na stanowisko client service director pionu Media & Performance Dentsu Polska awansowała Nicolette Senye. Z grupą związana jest od 2014 r. Początkowo była communication managerem, następnie group account directorem, a przez ostatni rok client partnerem. Teraz wejdzie do grona liderów zarządzających strukturą mediową w Dentsu Polska.

Nicolette Senye ma prawie 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Przeszła przez wszystkie szczeble kariery zawodowej. Zaczynała w agencji ZenithOptimedia jako junior TV buyer, następnie senior media planner. Finalnie objęła stanowisko communication manager.

Była odpowiedzialna za:

  • przygotowanie strategii mediowych;
  • analiz konkurencji i rynku;
  • planowanie i zakup mediów do kampanii;
  • koordynowanie prac dużych zespołów.

Prowadziła działania mediowe m.in. dla firm takich jak Ferrero, mBank, Empik, Agata, Burger King, Kerry Foods, Formatex, Schiseido, Maspex, PKO BP, Hochland, Indykpol czy Electrolux.

Wraz z objęciem nowych zadań przez Nicolette zakończyliśmy proces budowania zespołu liderów Media & Performance Service Line. Należą do niego wraz ze mną:

  • Marta Kulik-Jastrzębska, media operations officer;
  • Małgorzata Niska, media strategy & product development director.

Mając tak silny team, jestem pewien, że wspólnie zadbamy o jeszcze lepszą jakość usług świadczonych naszych klientom. Usprawnimy, uprościmy i mocno zintegrujemy cały zespół mediowy w Dentsu – mówi Jacek Celiński, head of Media & Performance Line. – Cieszy mnie również fakt, że za kluczowe kompetencje odpowiadają w Dentsu kobiety, które konsekwentnie budują karierę w ramach organizacji poprzez w pełni zasłużone awanse wewnętrzne – kontynuuje Celiński.

  • 1
Nicolette Senye

Nicolette Senye – client service director pionu Media & Performance Dentsu Polska



Reklama