Jacek Barankiewicz prezesem Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB

Personalia

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB wybrało nowy zarząd i komisję rewizyjną

19 kwietnia 2024 r. odbyło się walne zgromadzenie członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Ogłoszono skład nowego zarządu oraz komisji rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.

Nowym prezesem Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB został Jacek Barankiewicz, uznany ekspert z długoletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu (BWExperts). Zastępuje na stanowisku Magdalenę Brzeską (Axcelo), która przez sześć lat pełniła tę funkcję. Brzeska pozostaje aktywną członkinią zarządu, co przyczyni się do zachowania ciągłości i wiedzy na temat dotychczasowych działań.

Nowy skład zarządu SMB w kolejnej kadencji to:

  • Jacek Barankiewicz (BWExperts)
  • Magdalena Brzeska (Axcelo)
  • Grzegorz Bonder (Unique One)
  • Bartosz Brzozowski (ex EDC)
  • Rafał Dywan (Bank Millennium)
  • Marek Grabowski (Orange)
  • Mikołaj Janicki (ProDuct)
  • Beata Szynkowska (Lockus)

W skład komisji rewizyjnej weszli:

  • Anna Karwacka (CCTraining)
  • Maciej Wielkopolan (BWExpert)
  • Sławomir Rawa (PWPW)
  • Jarosław Zuchora (WeDo)

Nowy zarząd będzie kontynuował dotychczasowe zadania. Planuje także nowe inicjatywy.

  • 1
Jacek Barankiewicz

Jacek Barankiewicz – prezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB



Reklama