Wojciech Bablok sustainability marketing directorem w Grupie Walk
Do zespołu ESG Grupy Walk dołącza Wojciech Bablok jako sustainability marketing director. Będzie odpowiedzialny m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
Wojciech Bablok rozpoczyna pracę w zespole, który specjalizuje się w doradztwie ESG. Zespołem kieruje Agnieszka Bacińska – chief sustainability officer Grupy Walk i CEO Walk PR. Będzie odpowiadał za:
- ofertę doradztwa ESG,
- program rozwoju tych kompetencji wśród pracowników wszystkich spółek z Grupy Walk: Walk PR, Walk Events oraz Walk Creative.
Ma ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu B2B i B2C w firmach międzynarodowych:
- Deloitte,
- PricewaterhouseCoopers,
- L’Oreal,
- BPH TFI – grupa GE Capital.
Jako wieloletni CMO specjalizuje się w obszarze strategii marketingowej, sustainable marketingu oraz digital marketingu. Posiada certyfikat Professional Diploma in Marketing przyznawany przez Chartered Institute of Marketing (CIM) w Londynie. Wykłada sustainable marketing w ramach CIM – Questus oraz marketing na studiach magisterskich na Uniwersytecie SWPS.
Przed dołączeniem do Walk pracował w Deloitte. Odpowiadał tam za knowledge management i business development oferty sustainability w Polsce i Europie Środkowej (18 krajów). Pełnił także funkcję chief of staff dla lidera obszaru Deloitte Sustainability w Europie (24 kraje).
– Włączenie aspektów zrównoważonego rozwoju i ESG do strategii marketingowych jest kluczowe, aby:
- odpowiedzieć na oczekiwania odbiorców,
- budować zaangażowanie społeczności i pracowników,
- zdobyć zaufanie interesariuszy,
- osiągnąć trwały wzrost.
Wierzę, że działy marketingu – jako pośrednicy pomiędzy firmą a społeczeństwem – powinny wykorzystać momentum, przyjmując większy zakres odpowiedzialności za działania ESG. Powinny aktywnie kształtować programy i inicjatywy w tym obszarze oraz opracowywać spójną komunikację. Aby odnieść sukces, konieczna jest – jak zawsze – wiedza i umiejętności. Jesteśmy gotowi do wsparcia w tym obszarze – mówi nowy sustainability marketing director w Grupie Walk.
- 1