Personalia

Nikodem Witkowski obejmuje nowe stanowisko w strukturach Unilevera

Nikodem Witkowski, dotychczasowy head of creative na Polskę, objął nowo utworzone stanowisko head of creative & content personal care – Europe, Australia and New Zealand.

Na nowym stanowisku zajmie się działaniami kreatywnymi, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru digital i formatów niestandardowych, dla marek z segmentu personal care (m.in. Rexona, Dove, Axe i Lux) na ponad 20 rynkach.

Z Unileverem związany jest od 2019 r. Jako head of creative na Polskę współtworzył komunikację ATL i digital m.in. dla marek takich jak Cocolino, Knorr, Dove, Cif, Rexona, Lipton czy Domestos.

Nikodem Witkowski pracuje w branży kreatywnej od ponad dziesięciu lat. Ma doświadczenie w zakresie projektowania graficznego, produkcji i postprodukcji wideo. Od 2017 r. kierował kreacją digitalową w Philips Polska. Studiował anglistykę, latynoamerykanistykę, projektowanie graficzne oraz montaż filmowy. Obecnie kończy studia z zakresu creative coding na SWPS.

  • 1
Nikodem Witkowski

Nikodem Witkowski obejmuje nowe stanowisko w strukturach Unilevera

 



Reklama