Personalia

Małgorzata Koselnik została dyrektor produktu reklamowego i sprzedaży bezpośredniej w Grupie Iberion

Do zespołu Grupy Iberion dołączyła w październiku Małgorzata Koselnik. Objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora produktu reklamowego i sprzedaży bezpośredniej. Będzie odpowiadała za budowę produktów reklamowych ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań natywnych oraz niestandardowych, proces ich sprzedaży i realizacji.

Małgorzata Koselnik z rynkiem reklamowym związana jest od ponad dziesięciu lat. Od 2017 r. pracowała w firmie badawczo-technologicznej Gemius. Wprowadzała m.in. nowe produkty na rynek oraz doradzała wydawcom internetowym, telewizyjnym i radiowym w zakresie badań i rozwiązań technologicznych. Wcześniej w Media Impact Polska (RASP) odpowiadała za współpracę z największymi reklamodawcami z branży technologicznej. W przeszłości pracowała również w biurze reklamy serwisu biznesowego eGospodarka.pl. Była też project managerem w kilku agencjach marketingowych, m.in. K2. Jest absolwentką filozofii Uniwersytetu Gdańskiego oraz ukończyła studia media relations na WWSH.

Rynek reklamy internetowej rośnie dynamicznie. W ubiegłym roku, według danych Publicis Groupe Polska, przewyższył wydatki na reklamę w telewizji. Grupa Iberion ma duży potencjał reklamowy, który do tej pory nie był w pełni wykorzystywany. Moim celem na najbliższe tygodnie jest uporządkowanie produktu reklamowego Grupy oraz stworzenie nowych formatów, odpowiadających na potrzeby rynku. Równolegle buduję zespół sprzedaży bezpośredniej i projektów specjalnych. To duże wyzwanie. Wierzę, że we współpracy z całym zespołem Grupy Iberion już niedługo będziemy mogli naszym klientom i partnerom zaproponować nowe formaty reklamowe, z których chętnie będą korzystać – komentuje nowa dyrektor.

  • 1

Małgorzata Koselnik w Grupie Iberion



Reklama