Personalia

Nowy dyrektor w Human Signs: Mikołaj Ziemski pokieruje działem korporacyjnym

We wrześniu Mikołaj Ziemski dołączył do zespołu agencji public relations Human Signs. Objął stanowisko director of corporate reputation department. Odpowiada za obsługę Panattoni – lidera rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, kierowanie zespołem i rozwój działu komunikacji korporacyjnej.

Nowoczesne i kompleksowe podejście do usług komunikacyjnych w Human Signs jest mi bardzo bliskie – mówi Mikołaj Ziemski. – Dzięki szerokim kompetencjom i doświadczeniu zespołu możemy pod jednym dachem realizować nawet bardzo złożone, skuteczne kampanie z wykorzystaniem narzędzi takich jak filmy, podcasty czy SEO.

Nowy dyrektor ma ponad 11 lat doświadczenia w projektach komunikacji korporacyjnej:

  • komunikacja zewnętrzna,
  • media relations,
  • CSR,
  • PR ekspercki,
  • zarządzanie sytuacjami kryzysowymi,
  • komunikacja wewnętrzna.

Przez wiele lat współpracował z agencją OneMulti (dawniej Multi Communications). Od 2020 r. był w niej szefem działu mobility i wraz z zespołem prowadził projekty dla klientów Continental, DB Schenker oraz Volkswagen (projekt „Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce”). Ostatnio odpowiadał także za wdrożenie własnego studia TV w agencji.

Wcześniej w ramach działu komunikacji korporacyjnej zarządzał projektami dla klientów takich jak Nexera, Payback, Skycop, Menard, Veolia, Virgin Mobile, Elavon. Ponadto uczestniczył w realizacji działań agencji m.in. dla Volkswagen Financial Services, Eurolot, Qualia Development, GlaxoSmithKline, Pharma Partner, ePruf, Reckitt Benckiser. Przed rozpoczęciem pracy w public relations doświadczenia zawodowe zbierał jako dziennikarz-freelancer.

  • 1
Mikołaj Ziemski – director of corporate reputation department w Human Signs

Mikołaj Ziemski – director of corporate reputation department w Human Signs



Reklama