Personalia

Joanna Karwowska-Koza dołącza do Publicis

Pracę na stanowisku strategy and growth director w agencji Publicis Worldwide Poland rozpoczęła Joanna Karwowska-Koza. W nowej roli będzie zarządzać połączonymi zespołami strategii i digital growth.

Joanna Karwowska-Koza jest związana z branżą reklamową i marketingową od osiemnastu lat. Pracowała zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Z wykształcenia jest psycholożką ze specjalizacją w psychologii ekonomicznej (Uniwersytet Warszawski). Skończyła także studia podyplomowe o kierunku marketing i zarządzanie w Akademii Leona Koźmińskiego. Aktualnie jest w trakcie studiów podyplomowych w SWPS (kierunek: trener biznesu).

Karierę w branży reklamowej zaczynała w agencji Grey Worldwide oraz domu badawczym Maison Research Consulting. Przez ponad 10 lat pracowała w czołowych sieciowych agencjach reklamowych, najpierw w Publicis, a potem w DDB Warszawa. W Publicis obsługiwała strategicznie takich klientów, jak Kompania Piwowarska (Redd’s), Orange i Renault. W DDB Warszawa zajmowała się najważniejszymi projektami strategicznymi agencji, m.in. kampanią z udziałem Szymona Majewskiego, która repozycjonowała PKO Bank Polski.

Po ponad 10 latach pracy w agencjach przeszła na stronę klienta i związała się z TVN Discovery. Objęła nowo utworzone stanowisko marketing strategy directora.

Obecnie w Publicis do jej obowiązków będzie należało:

  • poszerzenie portfolio klientów;
  • rozbudowanie oferty produktów strategicznych łączących dane, technologie oraz kreatywność.
  • 1
Joanna Karwowska-Koza dołącza do Publicis

Joanna Karwowska-Koza dołącza do Publicis



Reklama