Personalia

Michał Kołodziej dołącza do Better. Gaming Agency

Od 1 września 2022 r. Michał Kołodziej przeszedł z LTTM do zespołu Better. Gaming Agency. Jako chief business officer będzie zajmował się pozyskiwaniem nowych klientów z branży gamingowej i tech oraz rozwojem usług w ofercie agencji.

Michał Kołodziej związany jest z branżą gaming i i influencer marketingu od 2014 r. Przez ostatnie lata działał w grupie LTTM (Gameset, LifeTube, TalentMedia). Jako chief business officer w agencji Gameset:

  • zarządzał zespołami odpowiedzialnymi za management twórców internetowych (m.in. Remigiusz Maciaszek, Ziemniak, PLKD, Kaluch i Tivolt);
  • realizował kampanie gaming marketingowe dla kluczowych klientów.

Wraz ze swoimi zespołami zdobywał nagrody w konkursach Mixx Awards, Złote Spinacze, Cannes Lions Festival i European Mixx Awards. Współpracował z takimi firmami jak Ubisoft, Activision, Electronic Arts, Techland, Cenega, Lenovo, Dell, Acer, Asus, MSI, HP Omen, Coca-Cola, Play, Disney, X-kom czy Komputronik.

Better. Gaming Agency prowadzi działania z zakresu PR, marketingu i produkcji treści wideo dla branży gamingowej. W lipcu 2022 r. agencja rozpoczęła prowadzić public relations w Polsce dla studia Techland (Dying Light 2 Stay Human). Klientami agencji są również m.in.:

  • CI Games (The Lords of the Fallen);
  • All in! Games (Phantom Hellcat);
  • One More Level (Ghostrunner);
  • Assemble Entertainment (seria gier Leisure Suit Larry).
  • 1
Michał Kołodziej

Michal Kolodziej chief business officerem w Better. Gaming Agency



Reklama